domingo, 23 de febrero de 2020

BIBLIOGRAFÍA




ARAQUE,  Isabel  Los títeres como una herramienta pedagógica en el proceso de enseñanza-aprendizaje.  http://lostiterescomoherramientapedagogica.blogspot.com/

GARDNER, Robert y LAMBERT, Wallace.  Attitudes and motivation in second language learning. Rowley: Newbury House, 1972, citado por BROWN, Douglas H. principles of second language learning and teaching.  New York: Longman, 2000.  p.  162

GONZALEZ, Maribel.  El teatro y el aprendizaje de idiomas.

GORDON S., Anne.  ´Ali, are you a boy or a monster? ´: Drama as an English teaching aid with primary age children.  In:  BRUMFIT, Christopher; MOON, Jayne and TONGUE, Ray.  (Eds.) Teaching English to children: From practice to principles. London: Nelson, 1984.  p. 49.

KRASHEN, 1973, Citado por CELCE-MURCIA, M., BRINTON, D. y GOODWIN, J. Teaching pronunciation. References for teachers of English to speakers of other languages. S.l.: Cambridge University Press, 1996.

LEWIS, Gordon y BEDSON, Gunther.  Games for children.  New York: Oxford,  1999.  p. 5.

LLEÓ, C. La adquisición de la fonología de la primera lengua y de las lenguas
extranjeras. Madrid: Visor, 1997.

LOZANO,  Raúl  A.  Sobre el vocalismo y la pronunciación.  En: Phonica. 2005.   Vol. 1.   p. 2.

LONG, M. Natural dialogues. En: M. E. TEACHER. 1973.  Vol. 1, No. 3., citado por SÁNCHEZ.

MORLEY, J. (1994) Pronunciation pedagogy and theory: New views, new dimensions.
En: TESOL, Alexandria. VA.


PHILLIPS, Sara. Drama with children.  Oxford: Oxford University Press, 1999.  p.   6.



Resultado de imagen para bibliografia imagen

No hay comentarios.:

Publicar un comentario